سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اقصی

در سال های اخیر علاقه مردم غرب به پدیده هولوکاست و کشف حقایق تاریخی و مقابله با تبلیغات هالیوودی و ژورنالیستی، افزایش یافته است. افرادی  چون پل رابینیه، دیوید ایروینگ، روبرت فوریسون، گرمار رودلف، دیوید هوگان، فرد لوختر و بالاخره روژه گارودی، همگی با دلایل و اسناد معتبری صحت هولوکاست را رد می کنند. حال جای تأسف دارد که تعداد زیادی از وبلاگ های فارسی زبان شروع به حمایت از این افسانه کرده و برای مظلومیت دروغین یهود اشک می ریزند (با نگاهی به وبلاگ های فارسی زبانی که راجع به هولوکاست مطالبی نوشته اند، متوجه این قضیه می شوید). آیا وقت آن نرسیده که کمی منطقی تر به هولوکاست نگاه کنیم؟

افسانه شش میلیون نفر

هولوکاست واژه ای یونانی به معنای "همه سوزی" است و به کشتار یهودیان در جنگ جهانی دوم اطلاق میشود.
«قتل عام شش میلیون یهودی» این جمله ای است که باید در ذهن تمام مردم دنیا حک شود تا هیچ وقت آنرا از یاد نبرند و حتی اگر فراموش کنند که بیش از 50 میلیون نفر، قربانی جنگ جهانی دوم بوده اند، ایرادی ندارد؛ چرا که براساس تعالیم تلمودی فقط یهودی ها بشر هستندو دیگران غیر یهودی بوده و احکام آنان در تلمود روشن است.حال این سؤال مطرح است که آیا واقعا شش میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم و در اردوگاههای آلمان نازی قتل عام شده اند؟
در جنگ جهانی دوم بیماری تیفوس در اروپا شایع شده بود. این بیماری آن قدر بیمار را لاغر می کرد تا به کام مرگ می برد. آلمان برای شپش زدایی و ضد عفونی کردن اردوگاه ها از درصد کمی گاز زیکلون ب استفاده می کرد.به این صورت که تنها بدن، لباس و اتاق های اسیران را با گاز ضدعفونی کرده و اجساد کسانی را که بر اثر تیفوس مرده بودند برای جلوگیری از شیوع بیماری می سوزاند. ادعای یهودیان این است که،آلمان ها اسرای یهودی را در داخل اتاقهای گاز با گاز زیکلون ب خفه کرده و سپس اجساد آنها را به کوره های آدم سوزی انتقال می دادند.
این گاز به شدت چسبنده است و سه الی چهار ساعت طول می کشد تا از یک محوطه بسته خارج شود. این در حالی است که آنها ادعا می کنند بلافاصله اجساد را تخلیه می کردند. یکی از شکنجه گران اعتراف می کند: در حالی که مشغول خوردن ساندویچ بودم،پای آن یهودی را گرفته بیرون کشیدم.
شاهدان هولوکاست در مورد تعداد کشته شدگان، از رقم 9 میلیون تا 750هزار نفر را ذکر می کنند و بالاخره بر سر شش میلیون به توافق رسیده اند! جالبتر اینکه اگر تعداد کشته شدگان ادعایی همه اردوگاه ها را جمع بزنیم، از ده میلیون هم بالاتر می رود. محققان تاریخی معتقدنداین اردوگاه ها به اندازه ای نبوده که بتواند تا این حد کشتار داشته باشد. بر طبق تحقیقات آنها برای سوزاندن شش میلیون آدم، حداقل 15سال وقت لازم است؛ در حالی که آنها این کشتار را در 3 یا 4 سال خلاصه کرده اند.
مقوله هولوکاست به عنوان یکی از مصادیق یهودستیزی از منظر صهیونیست ها، فرصت مغتنمی را به وجود آورد که به کمک آن زمینه حضور اشغالگرانه در فلسطین و تأسیس یک دولت یهودی فراهم آید.

 

قربانیان تیفوس 

 

 قربانیان تیفوس در زمان جنگ جهانی دوم

 

یکی از اتاق های گاز ادعایی

 

 یکی از اتاق های گاز با منافذ فراوان که ادعا شده در آن یهودیان را خفه می کردند

 

کوره های آدم سوزی

 

 کوره های جسد سوزی که شش میلیون یهودی را در آن سوزانده اند. اردوگاه داخائو- آلمان

 

راه ورودی اصلی به اردوگاه آشویتس 


 راه ورودی اصلی به اردوگاه آشویتس. برکناو- لهستان

 

موزه یادبود هولوکاست

 

موزه یادبود هولوکاست. واشنگتن


نوشته شده در جمعه 87/12/9ساعت 12:10 صبح توسط اقصی
نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مردم ایران در اوج تنفر پرچم اسرائیل را آتش کشیدند
قطعنامه های بین المللی در رابطه با فلسطین
فرایند فریب رهبران ساف طرح های صلح
طرح های صلح خاورمیانه قسمت دوم
طرح های صلح خاورمیانه قسمت اول
21 اتفاق مهم درفلسطین در دهه اول قرن 21
جبهه نجات ملی فلسطین جبهه انقاذ
حبیب ثابت
[عناوین آرشیوشده]