سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اقصی

از زمان پیروزی انقلاب ایلامی ایران، هالیوود و سایر سیاست گذاران فرهنگی مسلط بر غرب متوجه این کانون شدند. چراکه این انقلاب مخالف با اهداف آنان بود.با استقبال سایر مسلمین از پیام های انقلاب و شخصیت امام خمینی، این مخالفت ها شدت گرفت به طوری که ساخت فیلم های سینمایی، با هدف تحریف و تخریب چهره انقلاب روز به روز جدی تر شد.
رسانه های گروهی وابسته به صهیونیسم، تبلیغات منفی گسترده ای علیه اسلام آغاز کردند به طوری که امروزه واژه جنگ با تروریسم در اذهان مخاطبین رسانه جنگ با اسلام و مسلمانان تندرو را تداعی می کند. یکی از اهداف این گونه تبلیغات، آماده سازی افکار عمومی جهان برای تضعیف و سرکوب اسلام و مسلمانان است. البته نمی توان گفت که این جریان یک سیاست هنری و جریان فیلم سازی هالیوودی است، اما می توان مدعی بود که غرب با استفاده از سلطه رسانه ای خود این مسیر را طی می کند. در چنین وضعیتی بر هر فرد مسلمان و انقلابی واجب است که به مقابله با این تهاجم بپردازد.
رهبر معظم انقلاب در این مورد می فرمایند:"دشمن به شکل منظم و سازمان یافته ای، تهاجم فرهنگی خود را علیه جمهوری اسلامی ایران به انجام می رساند و اگر پاسخ متقابل ما منظم و سازمان یافته نباشد، خطر تهاجم دشمن بیشتر خواهد بود. لذا این مسئله باید به طور جدی مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد و در این زمینه لازم است نهادهای زیربط با هم فکری و کمک یکدیگر، ابزار و شیوه های مختلفی را برای خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن به کار گیرند."


نوشته شده در سه شنبه 87/11/22ساعت 1:11 صبح توسط اقصی
نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مردم ایران در اوج تنفر پرچم اسرائیل را آتش کشیدند
قطعنامه های بین المللی در رابطه با فلسطین
فرایند فریب رهبران ساف طرح های صلح
طرح های صلح خاورمیانه قسمت دوم
طرح های صلح خاورمیانه قسمت اول
21 اتفاق مهم درفلسطین در دهه اول قرن 21
جبهه نجات ملی فلسطین جبهه انقاذ
حبیب ثابت
[عناوین آرشیوشده]